E-mailmarketing

Ook na het bezoek aan jouw website wil je betrokken blijven bij je (potentiële) klanten. Bekende voorbeelden van e-mailmarketing is de maandelijkse nieuwsbrief van webwinkels met daarin nieuwe acties of interessante blogposts. Maar je kunt ook gebruik maken van e-mailmarketing om je klanten net dat laatste zetje in de rug te geven. Bijvoorbeeld wanneer ze halverwege het bestelproces zijn afgehaakt, kun je automatisch een e-mail versturen (marketing automation) waardoor er alsnog een kans bestaat dat de klant een bestelling plaatst.

Waarom e-mailmarkting?

Lage kosten. Efficiënt. Doelgericht. Eenvoudig te meten. De voordelen van e-mailmarketing ten opzichte van traditionele mailingcampagnes zijn talrijk. Zo bespaar je al snel veel geld op portokosten. De lage verzendkosten maken het bovendien gemakkelijk om meerdere e-mail marketing campagnes tegelijk of na elkaar op te starten. De snelheid waarmee jouw e-mail aankomt is natuurlijk al niet te vergelijken met die van standaard mailings.

Optimaal rendement met e-mailmarketing

E-mail marketing heeft als marketinginstrument reeds bewezen uitermate effectief te zijn in de benadering van een of meerdere specifieke doelgroepen. Het rendement dat e-mail marketing oplevert, vertaalt zich onder meer in “conversieverhoging”, het toenemend aantal klanten dat als gevolg van uw boodschap op uw website terechtkomt. Onze marketingsoftware stelt u in staat om doeltreffend en onderscheidend te zijn als het gaat om het onder de aandacht brengen van uw product of dienst.

Meer klanten met e-mailmarketing

E-mail marketing vergroot uw klantbereik. Bovendien heeft u door een enkele muisklik direct toegang tot de meest actuele klantstatistieken. U kunt direct aan de slag om uw omzet en naamsbekendheid te vergroten! Graag gaan we een keer met u om de tafel zitten om de mogelijkheden te bekijken. Neem nu geheel vrijblijvend contact met ons op.